گزارش شش ماهه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران؛ سال ۲۰۲۴

گزارش سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در شش ماهه اول...

ژوئن ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

گزارش سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران در ماه...

می ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

گزارش ماه می سازمان «دفاع از جریان آزاد اطلاعات»...

آوریل ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، گزارش ماهانه سازمان...

مدیر منطقه‌ای آب کلاله از سه رسانه‌ منتقد شکایت کرد

در پی انتقاد شماری از فعالان رسانه‌ای نسبت به ناکارآمدی مقام‌های دولتی در تامین آب شرب شهروندان در کلاله در استان گلستان، احمد پارسایی‌راد، مدیر منطقه‌ای آب کلاله، دست‌کم از سه فعال رسانه‌ای منتقد شکایت کرد.

بر اساس گزارش رسیده به «دفاع از جریان آزاد اطلاعات» (DeFFI)، احمد پارسایی‌راد، مدیر منطقه‌ای آب کلاله، دست‌کم از مجید محمدی، محمدرضا حیدری و علی ملکان، مدیران رسانه‌های «کلاله»، «صدای جوان» و «کلاله شهر من» که به پوشش اخبار این شهرستان و استان گلستان می‌پردازند، به‌دلیل انتقاد از قطعی مکرر آب شهری در کلاله و ناتوانی مسئولان دولتی در تامین آب شرب شهروندان، شکایت کرد.

احمد پارسایی‌راد که از زمان انتصاب به مدیریت منطقه‌ای آب کلاله، بارها وارد تنش با رسانه‌ها و خبرنگاران منتقد شده است، در شکایت اخیر خود از سه فعال رسانه‌ای، آنها را متهم به «نشر اکاذیب با هدف تشویش اذهان عمومی» کرده است.

کلاله شهرستانی واقع در استان گلستان است. طی سال‌های گذشته، تنش آبی در این شهرستان رو به وخامت گذاشته است. به‌ويژه در تابستان، شهروندان کلاله‌ای و شمار زیادی از روستاهای این شهرستان ساعت‌های طولانی قطعی آب شرب را تجربه می‌کنند. به‌رغم وعده‌های متعدد مقام‌های دولتی برای حل مشکل تنش آبی در کلاله، این معضل کماکان در این شهرستان ادامه دارد.