گزارش شش ماهه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران؛ سال ۲۰۲۴

گزارش سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در شش ماهه اول...

ژوئن ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

گزارش سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران در ماه...

می ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

گزارش ماه می سازمان «دفاع از جریان آزاد اطلاعات»...

آوریل ۲۰۲۴؛ گزارش ماهانه سرکوب رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در ایران

همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، گزارش ماهانه سازمان...

شکایت مدیر مجموعه سعدآباد از صدای میراث به‌دلیل انتشار گزارش‌های انتقادی

مدیر مجموعه سعدآباد تهران به دلیل انتشار گزارش‌های انتقادی از سوء مدیریت در این مجموعه توسط وبسایت صدای میراث از این رسانه شکایت کرد. انتشار گزارش‌های صدای میراث موجب ورود نهادهای بازرسی و نظارتی برای پیگیری وضعیت این مجموعه تاریخی – فرهنگی شده بود.

صدای میراث که اخبار و مسائل مرتبط با حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را گزارش می‌کند، با انتشار خبر شکایت حسین علوی، مدیر مجموعه سعدآباد، از این رسانه نوشت که این شکایت در شعبه ۳۰۳۰ مجتمع شماره ۳۰ شورای حل اختلاف تهران مستقر در دادسرای ناحیه ۳۱ و به اتهام «افترا و نشر اکاذیب» ثبت شده است.

مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد بزرگترین مجموعه موزه‌ای تهران است. صدای میراث پیش‌تر با انتشار تصاویر و گزارش‌های مربوط به آبگرفتگی شدید موزه ظروف سلطنتی سعدآباد از سوء مدیریت حسین علوی انتقاد کرده و نوشته بود این رویداد به‌رغم هشدارهای رییس موزه ظروف سلطنتی نسبت به ایرادات ساختمان این موزه رخ داده است.

صدای میراث همچنین در گزارش دیگری به مصرف شدید آب شرب شهری در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد پرداخته و نوشته بود به دلیل این معضل نشتی شدید آب در سه مورد و همچنین آبیاری باغات و فضای سبز مجموعه با آب شرب شهر تهران است.